Şubat 17, 2010

küllüğünüzü boşalttığınızda dibinde ısrarla kalan kül var ya.. o benim. bana da biri söylemişti, severdim, hala severim.
ama sizin en sevdiğiniz şarkıyı henüz söylemedim..
ve adınızı ısrarla bilmemezlikten geliyorum.
benim adım mı ? dudağınız uçuklar ..

biriniz bana bi sigara yaksın..

ben dedim diye olucak değil ya, yine de diyeyim
yaşamanızı istiyorum evet, ama pek azınızla sürünmeye hazırım. isimler bugün açıklanmıcak, beklemeyin dostlarım.
biri size ' beni sevdiğini söyle ' der ve siz söyleyemezsiniz ya, tam o andayım.

hani ' kötülük kanıma karışmadı henüz, iyileşebilirim ' aşamasındayım.
kanatsız birer meleksiniz madem sesimi duymanız lazım,
bi hal çare bulmak içinse biraz büzük lazım.

traji komik hikayeler bütünüyüz aslında, aşikar. ama yine hepimiz drama dalında yarışıyoruz birbirimizle.
bi kere de olduğun gibi yaşa, yaşadığın gibi öl di mi, yok.
kimimiz çöl, kimimiz çok oluyoruz bazen.
susuz dönebiliriz köyümüzden bu yüzden ..

entrikalarla dolu ama hiç şaşmadan mutlu sonla biten pembe dizileri bilir misiniz ?
ben severim. renk inadına pembe, tat inadına tuzsuz ..

benim kalbim kırık sizin kafanız kıyak olmasaydı eminim yutardınız beni.
ama şimdi biriniz adını söylesin, biriniz küllüğü boşaltsın ve biriniz bana yeni bi sigara yaksın !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder